*** 음악 ***/pop..Two..

I'm alive..(내가살아 있다는것)..celine dion..

청춘ㆍ 2014. 6. 4. 21:22

 

 

 

 

 

 

 

get wings to fly... Oh-oh 
난 날 수 있는 날개를 가져요 
I'm alive... yeah.. yeah 
난 살아있어요.
When you call for me

당신이 날 부를 때
When I hear you breath 
내가 당신의 숨소리를 들을 때 
I get wings to fly
난 날 수 있는 날개를 가져요.
I feel that I'm alive 
내가 살아있단걸 느끼며
When you look at me 
당신이 날 바라볼 때면
I can touch the sky 
난 하늘을 만질 수 있죠.
I know that I'm alive 
내가 살아있단걸 알아요.
alive 
내가 살아있다니

 

When you blessed the day 
당신이 그날들을 축복해 줬을 때 
I just drift away 
난 마음 들뜨고 
All my world is right 
모든 슬픔 사라지고 
I'm glad that I'm alive 
내가 살아있다는게 너무 기뻐요.
You set my heart on fire 
내 마음에 불을 놓고 
Filled me with love
사랑으로 가득 채우고 
Made me a woman 
날 진정한 여자로 만들었죠.
I'm glad you're back 
당신이 돌아와서 정말 기뻐요 
I couldn't get much higher 
내 영혼이 나는 것보다 더 높이
My spirit takes flight 
날 수는 없을 거예요 
Because I'm alive 
왜냐면 난 살아있으니까요.

 

never bound 

끝도 없어라 
When you call on me 
당신이 찾아올 때면
When I hear you breathe 
당신의 숨소리를 들을 때면
(I get wings to fly) 
날수 있는 날개를 달아요 
I feel that I'm alive 
내가 살아있단걸 느끼며
Oh yeah, I'm alive 
내가 살아있다니
When you reach for me 
당신이 팔을 내밀 땐
(Erases fear inside) 
두려움은 사라지고
Loves knows that 
That I'll be the one standing by 
좋은 날과 괴로운 날들을 통해 
Through good and through tiring times 
내가 옆에 서 있을 거란걸 사랑만이 알아요.

And it's only begun 
단지 시작이예요 
I can't wait for the rest of my life 
내 삶의 남은 날들까진 기다릴 수 없어요.
When you call on me 
당신이 내게 올 때 
When you reach for me 
당신이 내게 손 내밀 때
I get wings to fly...
난 날 수 있는 날개를 달아요 
(When you blessed the day) 
When you blessed, you blessed the day 
당신이 그날들을, 암울했던 그날들을 축복해 주었을 때
I just drift away 
내 마음 붕붕 뜨고 
(All my world is dark) 
I know that... I'm alive 
내가 살아있다는걸 알겠어요 
I get wings to fly 
난 날 수 있는 날개를 달아요.
God knows that I'm alive
신은 아실 거예요 내가 살아있다는 것을。



 


' *** 음악 *** > pop..Two..' 카테고리의 다른 글

Who'll stop the rain ...CCR.  (0) 2014.11.03
ABBA / Move on   (0) 2014.09.02
Super Trouper / ABBA   (0) 2014.04.25
크로스오버 음악 100곡...  (0) 2013.09.23
Ain`t Going Down This Time-Tony Joe White  (0) 2013.05.18