*** 음악 ***/pop...one.

♬ Sugar Sugar - Archies(아치스)

청춘ㆍ 2014. 12. 6. 00:07

 

 

 

 

 

♬ Sugar Sugar - Archies(아치스)

 

 

 

 

Sugar. Oh, honey honey-

--달콤한, 오, 그대 그대여

 

You are my candy girl-

--당신은 나의 사탕 같은 소녀

 

And you got me wanting you--

-나는 그대를 원해요

 

 

Honey. Oh, sugar sugar--

-그대여, 오, 달콤한 그대여

 

You are my candy girl--

-당신은 나의 사탕 같은 소녀

 

And you got me wanting you--

-내가 당신을 사랑하게 만들었어요

 

I just can`t believe the loveness of loving you--

-나는 당신을 사랑한 것이 이렇게 아름다울 줄 믿을 수 없어요

 

I just can`t believe the wonder of this feeling, too--

-당신을 사랑하는 기분이 이렇게 근사하고 멋질 줄 미쳐 몰랐어요

 

Oh, sugar, oh, honey honey--

-오, 달콤한, 오, 그대 그대여

 

You are my candy girl--

-당신은 나의 사탕 같은 소녀

 

And you got me wanting you--

-내가 당신을 사랑하게 만들었어요

 

Oh, honey, oh, sugar sugar--

-오, 그대여, 오, 달콤 달콤한 그대

 

You are my candy girl--

-당신은 나의 사탕 같은 소녀

 

When I kissed you girl--

-나는 당신과 입맞춤을 할 땐

 

                                                                             I knew how sweet a kiss could be-

                                                                       -입맞춤이 얼마나 달콤한지를 알았어요

 

 

Like to summer sunshine pour yours weetness over me-

여름날의 햇살처럼 당신의 달콤한 사랑을 네게 쏟아주세요