*** 음악 ***/pop...one.

We had it all / Susan Jacks

청춘ㆍ 2014. 8. 27. 23:43

 

 

 

 

 

 

 

 

We had it all / Susan Jacks

 

 

I can hear the wind blowing in my mind
Just the way you to sound through tall green pines
You were there to answer when I called
You and me, we had it all

내 마음에 부는 바람소리가 들려요
꼭 당신이 키 큰 청솔나무들 사이로 들려주는것 처럼요
내가 부를 때면 당신은 언제나 그 곳에 있었는데..
당신과 나, 우린 더이상 필요한 것이 없었어요

Remember how I used to touch your hair
While reaching for the feeling that was always there
You were the best thing in my life I recall
You and me, we had it all

당신의 머리카락을 스치던 내 손끝을 기억하나요
우리의 느낌이 하나가 될 때면 내가 늘 그러곤 했잖아요
생각건대 당신은 내 삶의 가장 소중한 존재였어요
당신과 나, 우리에게 더이상 필요한 것은 없었지요

I know it can't even live those times again
So I'll just let my dreams take me back to where we've been
And I'll stay right there with you just as long as i can
Oh It was so good yes it was to good
Ooh we were so good when you were my man

다시금 지나간 시간들속에서 살 수 없다는 것을 알아요
난 그저 우리가 함께 했던 그때로 돌아가는 꿈을 꾸려해요
그리고 그곳에서 생이 다하는 순간까지 당신과 함께 하겠어요


아.. 정말 좋았어요
네.. 정말 좋았어요
우리에게 더이상 필요한 것은 없었어요
당신이 내 사람이었을 땐 말이에요

I'll never stop believing in your smile
Even though you didn't stay it was all worthwhile
You were the best thing in my life i recall
You and me, we had it all
You and me, we had it all

영원히 당신의 웃음을 의심치 않을께요
비록 당신은 떠났지만 그럴만한 가치는 있었어요
생각건대 당신은 내 삶의 가장 소중한 존재였어요
당신과 나, 우리에게 더이상 필요한 것은 없었어요
우리에게 무엇이 더 필요했겠어요...

You and me, we had it all
You and me, we had it all